en route - Reisverslag uit Léglise, België van Anja Dijken - WaarBenJij.nu en route - Reisverslag uit Léglise, België van Anja Dijken - WaarBenJij.nu

en route

Blijf op de hoogte en volg Anja

20 April 2015 | België, Léglise

Vandaag verder richting Montmedy.
Gisteren spoedig de weg naar de route langs oude wegen bij Longvilly gevonden.
Heuvel op en af. Sweerman heeft het maar 1 x over een klimmetje ik heb er meer geteld. De hobbels gaan prima, meer last van gaten in de wegen. en het schakelen gaat nog niet zo soepel van midden blad naar klein. beetje oefenen voor het echte werk. lijkt wat te haperen als ik wil terug schakelen. in deze omgeving is geen grote stad of dorp en ook geen fietsenmaker.
gisteren niet zo ver gefietst, km of 60 Door slaperige dorpjes waar niets te doen is.
Vandaag langs de abdij d Orval. Hoop dat hij open is op maandag.
en dat ik in Montmedy in een trekkershut kan overnachten.

• 20 April 2015 - 10:59

Jan En Janny:

Leuk om het op het kaartje te volgen waar je ongeveer zit.
    Je gaat als een speer vind ik.
    Hoop dat je een fietsenmaker tegenkomt. Goed kunnen schakelen is wel zo prettig.
    Goede reis verder!!!
    gr J en J

• 20 April 2015 - 18:54

Ittie:

Niet zo ver, 60 km?! Voor jou misschien niet. Ik vind dat een lange tocht op de fiets ;-)
    Erg leuk om je zo te kunnen volgen en voor jezelf mss een mooi dagboek als je weer terug bent.
    De kop is er af. Way to go Anja!!

• 20 April 2015 - 19:57

Auke:

Dat gaat snel! Voor het weekend was je nog in Aachen en nu waarschijnlijk al in Frankrijk.
    Het weer werkt ook mee en de natuur begint al aardig groen te worden. Goed voor de spirit.
    Ik vroeg me nog af waar je in Lux. hebt geslapen, maar dat was Clervaux zeker. Mooi stadje.
    Je kunt het schakelen een klein beetje helpen door de ketting vantevoren op de grotere tandwielen van de cassette te leggen. Het klinkt wel dat je voorderailleur wat te ver naar buiten staat en dus door een fietsenmaker afgesteld moet worden.