Nat en wind maar de kop is eraf - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu Nat en wind maar de kop is eraf - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu

Nat en wind maar de kop is eraf

Blijf op de hoogte en volg Anja

11 April 2015 | Nederland, Brummen

Vanmorgen een afscheid welke ik niet snel zal vergeten. Dank voor de lieve woorden en het uitzwaaien.
ik vertrok in korte broek maar had bij het Engelse werk de lange al aan. In Zwolle Zuid ging de regenjas aan en bij windesheim de broek.
In omgeving olst was het even droog en hadden we weinig laat van de wind.
Maar verder.....deze km kregen we niet kado.
Morgen vol goede moed verder.

• 11 April 2015 - 22:22

Wijnand :

Hoi Anja,
    Soms valt het wat tegen, maar vertrouw me, er komen ook hele mooie dagen met mooi weer en de wind in de rug. Suc6 verder, zet um op.

• 11 April 2015 - 23:01

Gerdi:

Gelukkig,de kop is eraf en slechter dan vandaag zal niet zo vaak voorkomen!
    Super hoor om er voor te gaan en gelukkig vandaag een metgezel en ook nog een heerlijk B & B.
    Morgen pas tegen de avond lichte regen en 14 graden in jullie fietsregio!
    Welterusten,P en G

• 12 April 2015 - 08:34

Riët:

He Anja, heel veel plezier en succes op je fiets avontuur. Groet Riët

• 12 April 2015 - 11:05

Erica:

Dat was een echte vuurdoop dan! Deze wind en regen heb je dan maar weer gehad...Wel een voldaan gevoel s avonds na de douche denk ik, dit heb je dan maar wel mooi gedaan!

• 12 April 2015 - 11:17

Marianne Brandsema:

De reis is gestart: beleef hem en geniet ervan!

• 12 April 2015 - 11:44

Tineke En Albert:

Na regen komt zonneschijn of morgen wordt het beter.
    Gewoon optimistisch blijven. Succes

• 12 April 2015 - 12:10

Margreet Ezinga:

Zo zeg wat een start. Je weet gelijk waarom je regenpak mee is...
    Het kan nu alleen maar beter worden. Succes!

• 12 April 2015 - 20:28

Tanja Huisman:

Na zo'n koude start met regen, valt de rest vast alleen maar mee. Je eerste kilometers zitten erop. Heel veel succes verder met je reis!!

• 13 April 2015 - 09:15

Giny Kooi:

Dus echt nederlands weer vlak na de start. Scheelt dat je maar een klein stukje door ons wisselvallig land hoeft te fietsen. Eventueel nog een nat Ardennen (denk het trouwens niet met de mooie voorspellingen) en dan ga je de zon tegemoet. Zet hem op en geniet!

• 13 April 2015 - 17:23

Janny:

Lieve zus,
    In gedachten reis ik met jou mee.
    Maar dat heb je al wel gemerkt via de app.
    Ben super trots op je!!
    Het komt helemaal goed.
    Deze reis is net als het leven.Voorspoed en tegenspoed en jij slaat je er moedig doorheen. Zeker weten!
    Liefs J A

• 13 April 2015 - 22:51

Bertha:

Lieve zus,

Je begon met een slechte start, maar gelukkig is en blijft het voorlopig prachtig weer.
    Het is al niet zo vroeg meer en ik denk dat je al heerlijk ligt te pitten.
    Geniet van deze geweldige reis en ik ben heel trots op jou.

Liefs Wim en Bertha

• 14 April 2015 - 09:58

Mieke Hendriks:

Zo zusje, ik denk nu al 3 dagen hoe zou het gaan. vandaag ,denk ik, een mooie dag. Veel plezier en moed. Knuf van je zusMieke