Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

16 Maart 2015 | Nederland, Zwolle

Lieve woorden en cadeautjes van mijn ( schoon) broers en zussen.
praktische zaken zoals overschoenen en noodgeld, maar ook een beschermengel en een vlindertje wat mij begeleidt.
Ontroerd werd ik van het gedicht, de tekst neem ik mee. Ook als herinnering aan mijn ouders.
Geloof in God loopt als een rode draad door mijn leven, de ene keer is de draad dik en volgende keer flinter dun. Deze fietstocht is niet een zoektocht hiernaar maar kan mij wel houvast geven als het eens tegen zit.
Deze laatste weken staan in het teken van afscheid en dat valt nog niet mee.

  • 29 Maart 2015 - 22:32

    Adi Van Wijnen:

    Het komt dichterbij Anja. Goede reis met vlinder en schelp!

  • 08 April 2015 - 19:20

    Joyce Boes:

    Zet hem op Anja!
    Groetjes alle Boesjes

  • 08 April 2015 - 19:52

    Geesje Oelius:

    Hoi Anja, heel veel succes en vooral ook plezier op je fietsreis! Ik vind je heel dapper! Groetjes Geesje

  • 10 April 2015 - 20:36

    Erica Venus:

    Zag er echt goed uit Anja, jij op je fiets! Het avontuur tegemoet. Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen. Superstoer! Goede reis.

  • 21 April 2015 - 16:14

    Michelle Veldman-Geerts :

    Hoi Anja,

    Waarschijnlijk weet je zo niet meer wie ik ben. Onze zoons zaten bij elkaar in de klas op de zevensprong. Ik las je artikel in de vinexpress en moest even reageren. Ik ben zelf nl ook in Satiago de Compostella (eigenlijk het hele gebied) geweest. 1 woord "Prachtig" maar vooral de reis er naar toe en dat op de fiets. Ik wens je ongelooflijk veel succes maar hoop vooral dat je vol geniet wat je op je weg tegen komt. Ik heb erg veel bewondering voor je keuze.

    Groeten,
    Michelle Veldman-Geerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

In 2015 'langs oude wegen' naar Santiago de Compostella gefietst, nu opnieuw richting Santiago, maar via de Jacobsweg.

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 805
Totaal aantal bezoekers 43990

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 21 Oktober 2017

De Jacobsroute naar Santiago

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: