nog een nachtje slapen. - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu nog een nachtje slapen. - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu

nog een nachtje slapen.

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 April 2015 | Nederland, Brummen

Mijn fiets en ik, wij zijn er klaar voor.
Morgen rond 11 uur fiets ik weg uit Zwolle. Tinka vergezeld mij de eerste kilometers. Neef Auke wacht mij over een paar dagen op in de buurt van Sittard. En verder zie ik wel wat en wie er op mijn pad komt.
Voor de achterblijvers een linkje waar je zien/lezen waar ik ongeveer langs ga tot aan de pyreneën.
Ik maak wat omtrekkende bewegingen om de Ardennen heen, die bergen komen later wel, en volg vanaf Aken eerst de Vennbahnroute tot aan Troisvierges. Daar steek ik in de omgeving van Bastogne over naar de route "langs oude wegen".
In de pyreneën wil ik nog een uitstapje maken naar Lourdes, waarna ik mijn weg vervolg mbv de Jacobsroute deel 3 naar Santiago.

http://europafietsers.nl/routes/low/route.htm

Maar eerst maar gewoon beginnen bij het begin!
De eerste dag fietsen we tot Brummen. Dag 2 gaat tot voorbij Nijmegen.
Afhankelijk van wifi zal ik af en toe mijn belevenissen met jullie delen.

  • 10 April 2015 - 20:33

    Tanja En Sietse:

    Heeel veeel succes en vooral plezier!!!
    Enne voorzichtig aan....
    Groetjes Sietse, Tanja, Mathijs & Marith

  • 10 April 2015 - 20:44

    Erica Venus:

    Nog een nachtje in je eigen bed. Hierna verruil je dit voor vele nachten in je tentje onder de sterrenhemel. Dagen in de buitenlucht, genieten van t landschap en andere taferelen die aan je voorbij trekken. Suizend van een berg of zwoegend een helling op. Je kan het allebei, zonder het een is het ander er niet en andersom!
    Geniet van de komende bijzondere tijd, vrijheid en belevenissen. Lieve groet, Erica

  • 10 April 2015 - 20:46

    Ankie:

    Hopelijk slaap je goed vannacht. Op naar het avontuur. Je start met goed fietsweer. Veel plezier en goede reis. Ik ga je volgen .

  • 10 April 2015 - 21:30

    Hennie Kersten:

    Hoi Anja,

    Heel veel succes op deze tocht.

    Groetjes, Hennie

  • 10 April 2015 - 21:39

    Carlijn, Renko, Kian En Marin.:

    Heel veel succes Anja, geniet van alles en iedereen die je onderweg tegen komt...
    We blijven je volgen en zijn heel benieuwd naar je belevenissen!
    Toi toi toi en heel veel respect van ons voor deze reis...

    Groetjes,

    Carlijn, Renko, Kian en Marin.

  • 10 April 2015 - 22:11

    Nicoline Wolthuis:

    Hartstikke top Anja! Ik denk aan jou en aan alles wat je onderweg zult zien. Van 3 tm 13 mei trein ik met de jongste zoon 5 dagen door Europa, om uit te komen in Rome. Daar een weekje op de camping en naar Pisa... en dan met EasyJet naar Weeze in Dtl. Maar als ik eerlijk ben.... ik had het ook liever met de fiets gedaan. Veel succes en onthoud: te midden van de moeilijkheid ligt de mogelijkheid!. Knuffel voor de zware momenten. hoihoi niconline


  • 10 April 2015 - 22:44

    Wijnand:

    Hoi Anja, heel veel sterkte en veel fiets plezier, geniet ervan. Ik vertrek volgende week vrijdag voor 10 dagen. Groet Wijnand

  • 11 April 2015 - 07:55

    Jan (aka Jasmon):

    Anja,

    Heel veel succes en geniet ervan!

    Jan (aka Jasmon)

  • 11 April 2015 - 08:12

    Colette:

    Daar ga je dan!
    Veel succes en zonneschijn!
    Liefs Colette

  • 11 April 2015 - 10:40

    Cathy Damhuis:

    Hoi Anja. Heel veel plezier en succes, ik zal je volgen. groet Cathy

  • 11 April 2015 - 11:07

    Carla Troost:

    Daar gaan we dan, ik zeg we,omdat ik dat echt zo voel. Ik reis met je mee Anja, bid voor je en denk dat het geweldig gaat worden! Je wordt er een nog mooier mens van straks....Liefs Carla

  • 11 April 2015 - 16:07

    Maarten Piet:

    Ha Anja,
    Een fantastische reis toegewenst. Geniet er met volle teugen van. En mijn eerste wens: vanaf morgen veel zon en een windje in de rug!
    Maarten

  • 11 April 2015 - 16:23

    Roelien:

    Onderweg nu! Wat stoer!
    Ik wens je heel veel succes en plezier,
    En bovenal genieten van deze heerlijke tijd!
    Lieve groet Roelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

In 2015 'langs oude wegen' naar Santiago de Compostella gefietst, nu opnieuw richting Santiago, maar via de Jacobsweg.

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 632
Totaal aantal bezoekers 43947

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 21 Oktober 2017

De Jacobsroute naar Santiago

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: