chateau gerlach...... - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu chateau gerlach...... - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Anja Dijken - WaarBenJij.nu

chateau gerlach......

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 April 2015 | Nederland, Houthem

vandaag vanuit Egchel naar Houthem gefietst. straffe wind tegen. Wel een stralend zonnetje dus de korte broek kon aan.
De route van vandaag vond ik minder mooi dan de eerste dagen. veel industrie en nutteloze rondjes om een plasje. Die heb ik dan zo nu en dan overgeslagen. Ook omdat ik neef Auke zou treffen in Urmond. De route was nl weer langer dan gepland.
Het was nog even zoeken naar de ingang van mijn nachtverblijf bij st gerlach maar ik mocht mij toch echt melden bij het chateau zelf.
Daar kreeg ik de sleutel van een super de luxe refugio. Compleet met centrifuge. ik wist niet dat ze nog bestonden.
Verder een bon voor een kopje soep in de bistrot (echt waar met die t aan het eind) . tja op een kopje soep kan ik niet leven dus nu ook luikse gehaktballen.. het is hier super chique dus ik hou het bij een glaasje wijn vrees dat het flesje water onbetaalbaar is.

• 14 April 2015 - 19:44

Cathy:

Hoi

Goeie combinatie , luxe verblijf met gehaktballen!
    Geniet er van , je zult onderweg vast andere slaapplaatsen tegenkomen

Groet cathy

• 14 April 2015 - 19:49

Karin :

Geniet van je voorlopig laatste wijntje in Nederland. Morgen ga je de grens over. Leuk dat we je kunnen volgen door deze berichtjes. Heel veel plezier.

• 14 April 2015 - 20:02

Marianne:

Wijntje in de bistro's? Doe maar een Pinot! Goede tocht verder, ik kijk uit naar je verdere reisverhalen.
    Marianne

• 14 April 2015 - 20:31

Giny Kooi:

Chateau St. Gerlach, daar heeft de ex-vriendin van mn broer ooit stage gelopen als receptioniste. Inderdaad super chic. Vele beroemdheden zijn je voorgegaan. Dat wijntje moet wel heel bijzonder zijn, hoop voor jou dat je morgen geen zware benen hebt. Veel succes bij Luik of fiets je daar niet langs? Onze dochter raakte daar de weg kwijt toen ze naar Parijs fietste. Zet hem op!

• 14 April 2015 - 20:45

Carla T:

Een echt bed vannacht, wat zul je heerlijk slapen

• 14 April 2015 - 21:00

Mirjam Oosterbroek :

Wat goed te horen qua natuur zul je vast nog veel moois tegen komen. Zet hem op! En geniet! Leuk je verhalen te kunnen volgen

• 14 April 2015 - 21:22

Mac Beth:

Leuk om steeds wat van je te kunnen lezen. Geniet maar volop en maak mooie herinneringen. Have fun

• 14 April 2015 - 21:26

Margo Jonker:

Dag Anja,
    Je reis is al weer ruim begonnen. Wat een mooi avontuur. En wat een tijd van denken en bezinnen, ontdekken en doorzetten zal het zijn. Alle goeds en zegen toegewenst op weg naar Santiago de Compostella.
    Hartelijke groeten, Margo

• 14 April 2015 - 21:39

Marjan Splinter:

Ha Anja! Leuk om je verhalen te lezen en je te volgen. Zet 'm op, en geniet van je wijntje, proost!!!
    Groetjes van Marjan

• 14 April 2015 - 21:53

Albert En Tineke :

Hoi Anja. Gezellig met Auke gefiest aan Valkenburg toe. Auke belde al hoe en wat.
    Morgen een rustdag en dan donderdag weer verder ri Aken? Goede reis verder. In gedachten reizen we mee. Groetjes Tineke en Albert.

• 14 April 2015 - 22:18

Carlijn:

Leuk om te lezen waar je nu bent... En dus soep en gehaktballen, mmmmmm....
    Succes met de volgende fietsroute, hopelijk is die wat leuker en mooier om te fietsen...
    Groetjes, Carlijn.

• 14 April 2015 - 22:24

Claudia:

Hoi Anja, leuk om te lezen waar je bent en wat je beleefd! Vandaag weer fit genoeg om met Bijke rondje stadsbroekpad te doen, heerlijk in de zon. Dus laat de onzinnige rondjes om een plasje maar aan ons over. Veel plezier! Groetjes Claudia

• 15 April 2015 - 00:04

Geertje:

Anja, logeren in een kasteel, dat zul je misschien niet weer meemaken op je reis, dus er maar van genieten,
    lijkt me. Je bent bijna het de grens over, de reis door meerdere landen wordt dan echt! wens je veel fietsplezier met mooie ontmoetingen en energie! groet, geertje

• 15 April 2015 - 17:22

Rita Wierenga:

Wat een surprise , die super de luxe refugio
    en dan nog een lekker wijntje. Geweldig!!!!!Leuk ook dat we via de foto's met je mee kunnen leven..
    We denken aan je en toosten vanavond even op je. Met ............... een wijntje.
    Liefs Bob en Rita.